Інформація для споживачів електроенергії

Поділитися

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

    • Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 27 грудня 2017 року № 1469.
    • Правила ринку, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307.
    • Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312.
    • Кодекс систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 310.
    • Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 311.
    • Про затвердження Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 308.
    • Про затвердження Кодексу системи передачі, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 309.
    • Постанова НКРЕКП, від 12.03.2009 № 299 “Про затвердження Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії.
    • Постанова Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”.
    • Закон України “Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об’єктів”.
    • Закону України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”.
    • Закон України “Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення”.
    • Закон України “Про ліцензування видів господарської діяльності”.
    • Закон України “Про ринок електричної енергії”.

Порядок зміни постачальника

Порядок подачі звернень та вирішення спорів

ТОВ «Ритейл Сервіс» здійснює розгляд звернень/скарг/претензій та повідомлень споживачів за адресою:

03022, м. Київ, вул. Козацька, 120/4 Електронна адреса: [email protected]
Телефони: (044) 498-88-00 (050) 498-88-00
Відповідальна особа: Директор Шарпило Наталія Олександрівна +38 (050) 465-32-97
Розклад роботи: пн-пт 09.00-18.00 сб-нд вихідні

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ/СКАРГИ/ПРЕТЕНЗІЙ

    • 1. Повинно бути вказано: Для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, адреса; Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
    • 2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
    • 3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Ритейл Сервіс»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номертелефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (044)-498-88-00 або надіслати листа електронною поштою на адресу: [email protected]. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».

Письменное обращение

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

Надіслати поштою на адресу: 03022, м. Київ, вул. Козацька, 120/4

Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;

Надіслати електронний лист на адресу: [email protected]

Зателефонувати за номерами:

Написати скориставшись формою